طراحی مجدد وب سایت

طراحی مجدد وب سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:01 | بازدید : 49
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Professional Business Website Designers UK. Prices from £595

 

خواه بالاخره در حال طراحی مجدد وب سایت مشاغل خود باشید یا در ساخت اولین وب سایت خود ، یک سوال مهم برای پاسخ دادن دارید: چه کسی نسخه را برای همه آن صفحات ارائه می دهد؟

 

ایده تهیه کپی با کیفیت برای ده ها تا * صدمه زدن به صدها صفحه در یک وب سایت به همان اندازه سرگرم کننده است که تعویض لاستیک در 65 زیر صفر در وسط آلاسکا بدون دستکش.

 

اگر این مقایسه به طرز مشکوکی خاص به نظر می رسد ، به این دلیل است که من یک بار دقیقاً همین کار را کردم. این به راحتی دومین تجربه بدی بود که با آب و هوای سرد در آلاسکا داشته ام.

 

در طول 20 دقیقه پرش به عقب و عقب از ماشین برای کار کردن روی آن تا زمانی که انگشتانم را احساس نکردم و دوباره پریدم تا آنها را ذوب کنم ، سپس دوباره پریدم تا کمی بیشتر کار کنم ، من نمی توانم کمک کنم اما فکر کن ، "مرد ، کاش شخص دیگری فقط این کار را برای من انجام دهد."

 

اگر این مقاله را می خوانید ، حدس می زنم احتمال خوبی وجود دارد که به فکر پیدا کردن شخص دیگری باشید تا تمام این نسخه ها را برای وب سایت شما اداره کند.

 

مطمئناً آسان تر به نظر می رسد.

 

اگر یک مکانیک بتواند لاستیک دوج نئون ‘95 quick را سریعتر از یک نجار کارآموز که درحال رفتن به یک پادگان در ایستگاه نیروی هوایی Clear است ، تغییر دهد ، یک نویسنده مستقل باید بتواند نسخه وب سایت بهتری از خود شما ارائه دهد.

 

تعویض لاستیک در سرما

 

اما آیا حرکت درستی است؟

 

آیا باید با نسخه بازاریابی Triple A تماس بگیرید؟ یا پارک خود را زیپ کنید ، یک جفت جوراب پشمی بر روی دستان خود قرار دهید ، صندوق عقب را بیرون بیاورید و لاستیک یدکی خود را بگیرید؟

 

خواه به یک روش عملی یا DIY متمایل باشید ، سئو چیست در برون سپاری نسخه وب سایت خود مشکلاتی وجود دارد که می خواهید در نظر بگیرید.

 

اگر انصاف داشته باشم ، استخدام فریلنسرها همه چیز بدی نیست. در حقیقت ، شرایط بسیاری وجود دارد که گزینه بهتری برای شماست. با این حال ، من هنوز هم می خواهم کمی وقت بگذارم تا برخی از مسائل بالقوه ای را که ممکن است هنگام استخدام فریلنسر با آن روبرو شوید ، پوشش دهم.

 

1. به اندازه دانش نیست

در اینجا در IMPACT ، خواه درمورد وبلاگ نویسی ، ارسال پیام در شبکه های اجتماعی یا کپی وب سایت صحبت کنیم ، به شرکت ها توصیه می کنیم خودشان سعی کنند این نسخه را برطرف کنند.

 

دلیل اصلی این است: هیچ کس مانند شما از مشاغل یا مشتریانتان نمی داند.

 

وقتی فریلنسر استخدام می کنید ، آنها باید بفهمند شما کی هستید ، چه چیزهایی می فروشید و ارزش شما برای مشتریان چیست.

 

اما آنها آن را از کجا می آموزند؟

 

از طرف شما و دیگران در سازمان خود.

 

اما دقیقاً مانند نسخه کودکانه "بازی تلفنی" ، نتیجه نهایی ممکن است کاملاً علامت گذاری شود.

 

متأسفانه ، فریلنسرها مانند کسب و کار شما کاملاً درک نمی کنند.

 

2. دسترسی محدود به متخصصان خود

یکی از دلایلی که فریلنسرها با درک مشاغل شما دست و پنجه نرم می کنند دسترسی محدود آنها به متخصصان شما است.

 

فریلنسرها اغلب چندین مشتری را دستکاری می کنند و بنابراین برای رعایت آنها جدول زمانی مشخصی دارند. این دست آنها را کمی از اینکه می توانند در تماس های سریع و خودجوش با کارشناسان شما جست و خیز کنند ، گره می زند.

 

مطمئناً ، آنها می توانند با متخصصان موضوع (SME) شما مصاحبه کنند و برای روشن کردن نکات ایمیل بفرستند ، اما بازهم به اندازه اینکه کارشناسان خود محتوا را خودشان بنویسند ، موثر نیست.

 

حتی وقتی یک نویسنده محتوا در خانه دارید که متخصص نیست ، هنوز هم برای آنها آسان تر است که چند لحظه از وقت خود را با SME ها بگذرانند تا اینکه برای شخصی خارج از سازمان باشد.

 

این که آیا یک راه رفتن سریع به سالن به سمت دفتر کار آنها است ، آنها را به مدت 10 دقیقه در اتاق ناهار می گیرید ، یک پیام Slack ارسال می کنید ، یا ماشین خود را از خروج از پارکینگ مسدود می کنید تا زمانی که برخی از پاسخ ها را دریافت کنید ، افراد شما دسترسی بهتری به یکدیگر دارند.

 

3. صدای خارج از مارک

آیا شما یک راهنمای سبک محتوای تعریف شده برای فریلنسرها دارید که قبل از انتشار محتوایی که در مورد خط مشی شما درباره صدا ، لحن و سبک صحبت می کند ، آن را مرور کنند؟

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش