مدیریت سئو

مدیریت سئو

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:10 | بازدید : 45
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

Beginner's Guide to SEO {سئو ارزان سئو سایت :جام ارژنگ}

 

Melissa Data: این یک تقلب جزئی از طرف ماست زیرا این سایت بیشتر از اینکه بخواهد جستجوی عمودی داشته باشد ، اشتیاق مشتری جدیدی برای ارائه دهنده خدمات داده Melissa Data است ، اما گزینه های جستجوی رایگان زیادی وجود دارد ، ممکن است مورد علاقه شما در نشانک ها قرار گیرد. می توانید داده های اساسی جمعیتی و بازار ، نقشه ها و اطلاعات پستی ، آمار یا داده های خاص مانند کدهای SIC را جستجو کنید. تعداد "جستجوها" شما سئو چیست  محدودیت روزانه دارد ، بنابراین تا زمانی که مشترک نشوید ، باید اشتهای اطلاعات خود را محدود کنید.

 

از آنجایی که وب به معنای سنتی تر جذب ترافیک از طریق بهینه سازی موتور جستجو و تبلیغات پولی گسترش می یابد ، شبکه های اجتماعی و خدمات مدیریت داده مربوط باید به بخشی مهم از استراتژی بازاریابی جستجوی آنلاین شما تبدیل شوند. یادگیری نحوه استفاده از وبلاگ نویسی می تواند به شما در ایجاد اقتدار ، ارتباط بهتر با مشتریان و افزایش دید در موتورهای جستجو کمک کند.

 

ما می دانیم که موتورهای جستجو تغییراتی را ایجاد می کنند تا بتوانند شیفت های موجود در بازار را در خود جای دهند و همچنین جامعه ای با اینترنت و اینترنت را در اختیار شما قرار دهند. ما می توانیم این را از طریق تغییر نتایج موتورهای جستجوگر برتر و آزمایش این تغییرات در انجمن کاربران مشاهده کنیم. به عنوان مثال طرح های جستجوی جهانی Google ، داده های حاصل از ویدیو ، اخبار و پادکست ها را در نتایج موتور جستجوی طبیعی قرار می دهد. سرویس های اضافی مانند جستجوی شخصی در دسترس هستند که اجازه می دهند نتایج موتور جستجو بیشتر به سمت تنظیمات یا رفتارهای کاربر متمایل شوند.

 

نتایج جستجوی جهانی مسئله ای را برای بهینه سازهای موتور جستجو نشان می دهد زیرا املاک و مستغلات با صفحه نمایش کمتر برای لیست های متنی سنتی در دسترس هستند. اگر بهتر از رقابت تماشا نکنید و اجرا نمی کنید ، ممکن است لیست خود را از صفحه اول رانده باشید. بهینه سازی شبکه های اجتماعی چیزی است که اکنون باید بررسی کنید ، اگر قبلاً آن را بررسی نکرده اید.

 

وبلاگ ها اولین قدم عالی هستند. وردپرس یک گزینه محبوب است که دارای یک انجمن توسعه منبع باز و چندین افزونه جذاب و قدرتمند است. شما یک زیرساخت خوراک RSS و مکانی برای جاسازی نه تنها محتوای متن ، بلکه پخش جریانی ویدیو و پادکست های صوتی نیز دارید.

 

 

برای استفاده کامل از بهینه سازی شبکه های اجتماعی ، در اینجا شش کار وجود دارد که باید انجام دهید:

 

1. وبلاگ وردپرس خود را تنظیم کنید.

اگر مشاغلی را اداره می کنید و می خواهید وبلاگ معتبر خود را ایجاد کنید ، توصیه می کنم از یک شریک میزبان معتبر مانند GoDaddy.com استفاده کنید. حدود 10 دقیقه راه اندازی می شود. از آنجا که وردپرس با ویندوز سازگار نیست ، برای یک حساب میزبان لینوکس اقدام کنید. پیشنهاد می کنم وبلاگ را به عنوان فهرست دامنه خود اضافه کنید: your-site.com/name-of-blog-with-keywords TypePad و سیستم وبلاگ Movable Type از دیگر خدمات رایگان هستند. Blogger.com - سیستم عامل Google - رایگان است و یاهو! Small Business نیز گزینه های متنوعی برای انتخاب دارد.

 

2. محتوا اضافه کنید.

هر هفته یک بار یا بیشتر یک پست وبلاگ اضافه کنید. فرکانس برای موتورهای جستجو مهم است و کاربران انتظار دارند که مرتباً به روزرسانی شوند. هنگام افزودن محتوا ، حتماً برچسب ها و دسته را اضافه کنید. برچسب ها و ساختارهای دایرکتوری به موتورهای جستجو نشان می دهند که پست شما چیست. برای دریافت ایده های مربوط به محتوا ، به دایرکتوری های مقاله EzineArticles.com و GoArticles.com بگردید. اگر کل متن را کپی می کنید ، جعبه بیوگرافی نویسنده را وارد کنید و توجه داشته باشید که Google ممکن است شما را به دلیل تکثیر مطالب جلب کند. یک روش بهتر این است که با استفاده از ایده های مقاله ، تغییر محتوا و نظر دادن در مورد مقاله ، در حالی که هنوز به نویسنده اصلی مراجعه می کنید.

 

اگر پول شما بیشتر از زمان است ، چگونه صفحه اول گوگل باشیم شخصی را از RentACoder.com ، Elance.com یا Guru.com بخواهید که آن را برای شما بنویسد. همچنین می توانید به مقالات مربوط به برچسب خصوصی نگاه کنید ، اما در آنجا نیز به دنبال محتوای تکراری باشید. eBay بسیاری از این نوع مقالات را در دسترس دارد ، اما سعی کنید آنها را متعلق به خودتان کنید. اگر در صحنه B2B هستید ، امیدوارم از مطالب بازاریابی و اطلاعاتی خوبی برخوردار باشید که می توانید برای وبلاگ خود نیرو بگیرید.

 

3. مدیریت RSS ها.

RSS یک ساختار پرونده ای مبتنی بر XML است که به راحتی قابل ردیابی و مدیریت است و به سیستم های وب سازگار اجازه می دهد داده ها را بخوانند. با Technorati.com یک حساب کاربری دریافت کنید و آنها را با فیدهای سایت خود به روز کنید - که به آن pinging نیز می گویند. همچنین می توانید از FeedBurner.com و OnlyWire.com برای کمک به توزیع محتوا و PingOMatic.com و Pingoat.com برای هشدار به سیستم هایی که پست جدیدی ارسال کرده اید استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش